Про нас

R&S Center – консультативна група досвідчених, незалежних експертів, яка спеціалізується на соціальних і політичних технологіях та комунікаціях для трьох основних сфер:

В синергії наша сила та конкурентна перевага. Маючи за плечима чисельні успішні кейси у комерційних та політичних комунікаціях, ми здатні вирішити будь-яку комунікаційну задачу.

Власною назвою R&S Center (Research & Solution – Дослідження та Рішення) завдячує ключовим принципам, на яких базується наша робота. Кожна наша консультація або стратегія базується не з позиції виключно нашої експертності або суб‘єктивної думки. Ми знаємо, як вивчити, замірити та оцінити те, що хоче цільова аудиторія клієнта. І тільки на основі проведеного дослідження формуємо конкретні рішення. R&S Center поєднує найновітніші розробки та формати в соціальних технологіях, PR, GR, соціологічних дослідженнях, маркетингових та комунікаційних стратегіях.

Команда консультативної групи R&S Center

Олег Руденко

helen-rom-c

Олена Романюк

Ірина Сєрова

Ірина Сєрова

 
Олег Руденко

Експерт Центру

Великий досвід роботи на керівних посадах у провідних ділових та суспільно-політичних виданнях (Бізнес, Hubs, видавнича група «Наш Продукт»). Організовував випуск у повному циклі онлайн-медіа, періодичних та корпоративних друкованих видань. Майстер проведення журналістських розслідувань та споживчих експертиз. Управляв PR-службами та проєктами PR у складі груп виробничих компаній.

Має досвід організації та ведення понад 40 медіа- та передвиборчих кампаній.

Олена Романюк

Експерт Центру

17 років працювала у провідних ділових та суспільно-політичних виданнях, у тому числі на посадах «редактор» та «головний редактор» («Экономические известия», «Галицькі контракти», «Бізнес», Hubs, «Кореспондент», «Фокус», «Апостроф»). Має великий досвід написання аналітичних матеріалів на бізнес-тематику, нативної (природньої) реклами та спецпроєктів, а також організації випуску періодичних, галузевих та корпоративних видань «з нуля». Крім того, Олена працювала у PR-службах компаній та неурядових організацій. Має досвід побудови бренду, реалізації комунікаційних стратегій та створення відділів комунікацій «з нуля». Управляє рядом PR проєктів компаній та громадських організацій на аутсорсі. 

Підтримує волонтерські проєкти.

Ірина Сєрова

Експерт Центру

Політичний піар та комерційний маркетинг – спеціалізація Ірини протягом 16 років. Має досвід співпраці з міжнародними організаціями та Верховною Радою України (6-9 скликань). У портфоліо Ірини – дві президентські кампанії в Україні та понад 15 успішних передвиборчих кампаній до місцевих органів влади, Верховної Ради та Європейського парламенту. Організатор прес-офісів, інформаційних та аналітичних департаментів для політичних партій, парламентських фракцій в Україні та країнах ЄС.

Ірина реалізувала понад 45 успішних маркетингових та PR проєктів для міжнародного та українського бізнесу, транснаціональних компаній, міжнародних неурядових організацій. Географія проектів Ірини у цій сфері доволі обширна – Німеччина, Польща, США, Британія, Литва, Франція, Бельгія, Австрія.

Кандидат юридичних наук (спеціальність «Міжнародне публічне право»), доцент. Автор ексклюзивних політичних тренінгів та навчальних курсів для вищих навчальних закладів.