Indoor пресслужба компанії

Компанії нерідко віддають перевагу зовнішній пресслужбі над створенням власного структурного підрозділу.  Зовнішня (віддалена) пресслужба виправдана низкою переваг та має свою специфіку:
  • Побудова роботи з зовнішньою пресслужбою передбачає довгострокові відносини на аутсорсингу.
  • Зовнішню пресслужбу не потрібно примушувати до виконання задач, що забезпечує більш високі гарантії якості та оперативність роботи, ніж у випадку з внутрішньою.
  • Співпраця з дистанційною пресслужбою дозволяє оптимізувати витрати, у порівнянні з використанням внутрішньої.
  • Чітке визначення функціоналу та показників ефективності роботи зовнішньої пресслужби.
  • Зовнішня пресслужба є зручним інструментом для організації окремих PR-проєктів: великих конференцій, інформаційних днів, виставок. Якщо тісна робота компанії із ЗМІ та зовнішніми організаціями здійснюється лише під час разових заходів, то найбільш економічним та ефективним методом буде саме залучення професійної пресслужби на аутсорсинг.