Комплексний PR компаній, організацій та персон

PR пропозиції для кожної компанії чи організації формуються індивідуально експертами консультативної групи та включають лише ті PR-технології, які необхідні для вирішення поставлених завдань. Пропозиції складаються як з повного пакета PR-сервісу, так і частини функцій, які може виконувати зовнішня прес-служба.

Пропозиції зі створення та розвитку персонального бренду включають аудит персонального бренду, розроблення його комунікаційної стратегії, створення контенту на внутрішніх та зовнішніх ресурсах, включаючи соціальні мережі.

Комунікації зі ЗМІ – важлива частина ефективної PR-стратегії. Вона дозволяє підтримувати високий інтерес медіа до компанії та бренду, сформувати довірчі відносини і підвищити їх вплив на цільові аудиторії. Лояльність ЗМІ потрібна у будь-якій кризовій ситуації. І добиватися її потрібно заздалегідь.