Соціологічний та маркетинговий аналіз для бізнесу та організацій
Допомагаємо професійно дослідити настрої й вподобання населення для державних інституцій, політичних проєктів та передвиборчих кампаній. Проводимо соціологічний та маркетинговий аналіз для бізнесу та міжнародних організацій. Виявляємо вільні клієнтські, політичні чи суспільні ніші.
Які інструменти можна застосовувати:
Кількісні дослідження (інформація, яка відображає думки та погляди цільових аудиторій):
- Опитування face-to-face
- Телефонні та інтернет опитування
- Панельні дослідження.
Якісні дослідження (інформація про мотивацію, аргументування, всебічне розуміння респондентами проблеми, яка досліджується)
- Фокус-групові дискусії та обговорення on-line
- Глибинні інтерв’ю
- Експертні інтерв’ю
- Тестування (візуальних образів у рекламі, рекламних роликів, дизайну пакувань, комунікаційних та рекламних «меседжів»)
- «Таємний покупець»